Ένας νέος θεσμός επικοινωνίας αλλά και μία εξολοκλήρου παραγωγή της Interamerican

Tην Πέμπτη 14 Απριλίου πραγματοποιήθηκε το πρώτο “CEO Talks”. Πέρα από τους αντικειμενικούς του στόχους, ως προς την επικοινωνία, αυτός ο νέος θεσμός μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην διοργάνωση πιο σύνθετων παραγωγών εσωτερικά, στηριζόμενοι μόνο στις δικές μας γνώσεις, ικανότητες και πόρους.  

Γράφει η Μαρία Ξενοφώντος, Senior Marketer 

 

Στη νέα εποχή της Interamerican θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες γέφυρες επικοινωνίας, με στόχο την αλληλεπίδραση ανάμεσα στους ανθρώπους μας από όλους τους ρόλους στον οργανισμό. Θέλουμε να είμαστε ευθυγραμμισμένοι για τους κοινούς μας στόχους, με έμπνευση και όρεξη, χωρίς «κενά» ανάμεσα στη διοίκηση και στους ανθρώπους της Interamerican. 

Ανάμεσα λοιπόν σε μια σειρά από δράσεις, εξέχουσα θέση έχει το «CEO Talks», το event που παρακολουθήσατε την περασμένη εβδομάδα. Το «CEO Talks» αποτελεί την αρχή ενός νέου θεσμού επικοινωνίας που θα πραγματοποιείται κάθε μήνα.  Σε αυτή την καθιερωμένη συνάντηση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας μας συνδέεται μαζί μας με live-streaming προκειμένου να μιλήσει σε όλους μας, ανεξαρτήτως που βρισκόμαστε, για τις εξελίξεις στο μακροπεριβάλλον, στον ασφαλιστικό κλάδο και στην  Interamerican. Επίσης, απαντά στις δικές μας ερωτήσεις, τις οποίες μπορούμε να τις υποβάλλουμε διαδικτυακά. Σε αυτόν τον θεσμό, το ρόλο του moderator αναλαμβάνει ένας από εμάς, σε rotation.

«Για να διοργανωθεί ένα τέτοιο event, χρειαζόταν να βρούμε την κατάλληλη τεχνολογική πλατφόρμα, η οποία θα μας προσέφερε περισσότερες δυνατότητες αλληλεπίδρασης και δεν θα έθετε περιορισμούς στον αριθμό των συμμετεχόντων. Θέλουμε όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου μας, σε κάθε Εταιρία, να μπορούν να συμμετέχουν. Το απλό Teams δεν θα μπορούσε να υποστηρίξει τη συμμετοχή όλων μας. Σε συνεργασία με τον Βαγγέλη Σαλιάρη, Τechnology Operations Chapter leader, επιλέξαμε τη λύση του Teams Live Events, το οποίο θα δοκιμάζαμε για πρώτη φορά», λέει η Μαρία Ξενοφώντος, Senior Marketer και υπεύθυνη για τη διοργάνωση. «Στη συνέχεια, ζητήσαμε την τεχνική υποστήριξη του Αντώνη Καράμπαλη, για την κάλυψη και την βιντεοσκόπηση της εκδήλωσης, ενώ παράλληλα κάναμε δοκιμαστικά μαζί και με τον συνάδελφο Στράτη Τσαμπαρλή ώστε να βρούμε την καλύτερη τοποθεσία για την ποιότητα του ήχου και της εικόνας. Στο πρώτο CEO Talks προτείναμε στον Αντώνη Κοϊνάκη, Senior Business and Systems Analyst το ρόλο του moderator. Ο Αντώνης είχε αναλάβει το moderation και σε άλλο event της Interamerican. Στο πλαίσιο των Business Days με το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας, συντόνισε τη συζήτηση σε πραγματικό χρόνο, αποκομίζοντας θετικές κριτικές από τους φοιτητές που συμμετείχαν στην εκδήλωση, αλλά και από τους συναδέλφους μας».


Το CEO Talks αποτελεί την εξέλιξη σχετικών δράσεών μας, σύμφωνα με τις ανάγκες της εποχής μας.  Πριν την πανδημία, συναντιόμασταν στο αμφιθέατρο του πρώτου ορόφου και στις μεγάλες εκδηλώσεις μας. Παράλληλα, στο διάστημα του οργανωτικού μας μετασχηματισμού ξεκινήσαμε μια νέα μορφή επικοινωνίας, με τη δημιουργία videos, που ενίσχυαν τη δέσμευσή μας σε ένα κοινό όραμα αλλαγής. Στη συνέχεια, στην εποχή του lock down, όταν ακόμα το work from home στην Interamerican ήταν μία ευέλικτη ανταπόκριση στην πραγματικότητα και παράλληλα ένα ανέλπιστα επιτυχημένο παράδειγμα άμεσης ψηφιοποίησης, δοκιμάσαμε το DIY video. Σήμερα επιλέγουμε το livestreaming ως έναν πιο ζωντανό και άμεσο τρόπο αμφίδρομης επικοινωνίας, που παράλληλα με το νέο format επικοινωνίας, έθεσε μια πρόκληση στις ικανότητές μας ως Interamerican να ανταποκριθούμε συνολικά σε μία δική μας παραγωγή, που εξελίσσεται, καλύπτεται και προβάλλεται σε πραγματικό χρόνο, χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. 

«Το CEO Talks ήταν μια προσπάθεια που την αγκαλιάσαμε όλοι, με δέσμευση στο καλό αποτέλεσμα και στην επίτευξη του στόχου της ουσιαστικής ενημέρωσης, συμμετοχής και της αλληλεπίδρασης. Με την καλή συνεργασία μπορέσαμε να υλοποιήσουμε εσωτερικά ένα σημαντικό event, χωρίς εξάρτηση από τρίτους παρόχους. Αυτή η απόδειξη ευελιξίας και ικανότητας, μας κάνει να πιστεύουμε ότι στο μέλλον θα μπορούσαμε να δοκιμάσουμε περισσότερες και πιο φιλόδοξες δικές μας παραγωγές, ενδεχομένως και για διαφορετικά κοινά», καταλήγει η Μαρία Ξενοφώντος.