Η συνάδελφός μας Νέλλη Στρίκου, Product Owner στην ομάδα Healthy/ Happy Customers αποχαιρετά (για λίγο;) την Interamerican, ένα «μεγάλο σχολείο», όπως την αποκαλεί και μοιράζεται αναμνήσεις, συμβουλές αλλά και τις ευχαριστίες στους ανθρώπους που έγιναν για εκείνη «οικογένεια».

Γράφει η Νέλλη Στρίκου

Η INTERAMERICAN ήταν για εμένα μεγάλο σχολείο. Ξεκίνησα την πορεία μου το 2013, ως management trainee. Διήρκησε για δύο χρόνια και περιελάμβανε rotation μεταξύ τμημάτων της εταιρείας συμπεριλαμβανομένου και ενός assignment στην Achmea, ανά 6 μήνες. Συνέχισα για μικρό διάστημα ως data analyst στην Anytime, και μετά μεταφέρθηκα στο χώρο της υγείας όπου και παρέμεινα μέχρι σήμερα.

Η Interamerican είναι ένα περιβάλλον που προσφέρει πολλές δυνατότητες εμπλοκής σε διαφορετικής φύσης έργα. Σε αυτό το πλαίσιο απέκτησα και εξάσκησα γνώσεις σε τομείς όπως το digitalization, το digital marketing και το business analysis, που ενίσχυσαν το αντικείμενό μου, το product development. Από την προσωπική μου εμπειρία συστήνω ανεπιφύλακτα σε κάθε συνάδελφο να δράττεται ευκαιριών εμπλοκής σε μεγάλα στρατηγικά έργα της εταιρείας. Και στο νέο μοντέλο εργασίας μας, δημιουργούνται cross functional ομάδες, οι οποίες αξιοποιούν τις γνώσεις και τις ικανότητες των ανθρώπων, προσθέτοντας κάτι παραπάνω στον ρόλο που έχει στην καθιερωμένη ομάδα του.

Η κουλτούρα αμοιβαίου σεβασμού και ύπαρξη περιβάλλοντος ομαδικότητας και συνεργατικότητας δημιουργεί μία καθημερινότητα ευεξίας. Μπορείς να εκφράσεις τη γνώμη σου, να τη δουλέψεις και να την εξελίξεις σε συνεργασία με τους συναδέλφους σου. Μέσα από τον δομημένο διάλογο προκύπτουν οι ιδέες που εξελίσσουν τα έργα της εταιρείας και συνεπώς τον καθένα από εμάς ως επαγγελματία.

Η μεγάλη μου αγάπη ήταν και παραμένει το HFF Tribe, άλλοτε Κλάδος Ζωής και Υγείας της Interamerican, όπου εντάχθηκα το 2016. Στην Υγεία μου δόθηκαν ευκαιρίες να μάθω, να εκτεθώ, να πανηγυρίσω νίκες, να αξιολογήσω ήττες και τελικά να εξελιχθώ ως επαγγελματίας. Αποκορύφωμα όλων των στιγμών για εμένα ήταν ο σχεδιασμός και το λανσάρισμα του bewell.

Υπάρχουν άνθρωποι που γίναμε οικογένεια, με την ουσιαστική έννοια του όρου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργαστήκαμε, όσους ανταλλάξαμε απόψεις και ιδέες, απ’ όλους έχω πάρει κάτι, μικρό ή μεγάλο. Ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλο το HFf Tribe, στη Νατάσα Σατερλή, τον Θοδωρή Χαντζή και την ομαδάρα μου με την Κλαίρη Ανταλουδάκη, τον Ιωσήφ Κίτσιο, τη Κατερίνα Μάρθα, την Αίντα Σαρκισσιάν, τον Τάσο Χρονόπουλο, την Αναστασία Παπαδάτου αλλά και τη Νάσια Καζανέλη, τη Νάστα Μουγκογιάννη και τη Δανάη Μακρή. Μαζί περάσαμε «από 40 κύματα» αμέσως μετά το transformation, καθώς δεν είχαμε συνεργαστεί σε αυτό το σχήμα ξανά πιο πριν, ενώ υποδεχτήκαμε και πολλούς νέους συναδέλφους. Σήμερα η Healthy/ Happy Customers είναι μία δεμένη, παραγωγική και αποτελεσματική ομάδα.

Το μεγαλύτερο μου ευχαριστώ όμως το αφιερώνω σε 2 εξαιρετικούς ανθρώπους (πρώτα απ’ όλα) και μετά συνεργάτες: Γιάννης Βασαλάκης και Εύη Ντάλλα. Ήταν και είναι οι μέντορες μου, οι άνθρωποι που με πήραν “παιδάκι” στην ομάδα τους και με έφεραν στο σήμερα επαγγελματικά. Μου έμαθαν τα περισσότερα από αυτά που γνωρίζω σήμερα, με στήριξαν σε όλα μου τα βήματα με όλους τους τρόπους και αν σήμερα έχω 5 καλά στοιχεία επαγγελματικά, το χρωστάω σε εκείνους.

Γιάννη και Εύη σας ευχαριστώ από καρδιάς και σας αγαπώ!