«Το 2023 είναι η χρονιά που μας φέρνει όλους και πάλι κοντά»

Την Παρασκευή 10/02 συναντηθήκαμε ξανά μαζί, στα κεντρικά μας γραφεία, στο Αμφιθέατρο του πρώτου ορόφου, για την Κοπή Πίτας του 2023. Σε περίπτωση που δεν μπορέσατε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση, είτε με φυσική ή ηλεκτρονική παρουσία, σε αυτό το άρθρο θα διαβάσετε όλα όσα ειπώθηκαν και έγιναν.

 

 

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της Δροσιάς Καρδάση, η οποία επεσήμανε τη σημασία του να βρισκόμαστε όλοι μαζί, καθώς η τελευταία φορά που είχαμε αυτή την ευκαιρία, ήταν τον Φεβρουάριο του 2020. Όπως συμπλήρωσε στη συνέχεια ο Γιάννης Καντώρος, «τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τα πράγματα που συμβαίνουν, όταν όλοι μαζί εργάζονται για έναν κοινό σκοπό», τονίζοντας την αξία των συναντήσεων στο γραφείο, στην εποχή του νέου υβριδικού τρόπου εργασίας.

Μετά το καλωσόρισμα της Δροσιάς Καρδάση, το λόγο πήρε ο Robert Otto, Chairman of the BoD της Interamerican. Αναφέρθηκε στο νέο όραμα του Ομίλου, το οποίο συνοψίζεται στο «Sustainable Living Together» για τη συνεισφορά σε έναν καλύτερο κόσμο, υπό τη νέα ηγεσία της Bianca Tetteroo. Τόνισε ότι ο διεθνής προσανατολισμός είναι και παραμένει σημαντικός για την ACHMEA, που θέλει να επενδύσει και να μεγαλώσει. Επίσης αναφέρθηκε στην Τουρκία και τις δύσκολες στιγμές που περνούν εκεί οι συνάνθρωποί μας. Αναφέρθηκε στο ταξίδι του Supervisory Board τον προηγούμενο Ιούνιο στην Interamerican, με ειδική μνεία στην καταπληκτική θέση της εταιρίας στην αγορά, τα brands και τους ανθρώπους μας, τη δυναμική μας στο non-life και health, τα διαφορετικά κανάλια διανομής, τις υπηρεσίες, το νέο τρόπο εργασίας και την επένδυση στην ψηφιοποίηση. Με αφορμή τα αποτελέσματα της ACHMEA, αναφέρθηκε στη λογική της άριστης διαχείρισης στα ζητήματα που μπορούμε να επηρεάσουμε, σε αντιδιαστολή με αυτά που είναι έξω από τη δική μας σφαίρα επιρροής, όπως οι εξωτερικές οικονομικές δυσκολίες, ο πληθωρισμός και ο πόλεμος. Στην εκδήλωση είχαμε την χαρά να έχουμε μαζί μας, επίσης από την ACHMEA, την Linda Phillips και την Jacqueline Huijgens.

Στη συνέχεια ο Γιάννης Καντώρος ξεκίνησε την ομιλία του αναφερόμενος σε ορισμένα από τα επιτεύγματά την περασμένης χρονιάς, η οποία πήγε εξαιρετικά για την Interamerican παρά τις δυσκολίες. «Μεγαλώσαμε την εταιρία, καταφέρνοντας να φέρουμε περισσότερους πελάτες σε επίπεδο ασφαλίστρων αλλά και συνολικού αριθμού», δήλωσε, δίνοντας παράλληλα πολλά συγχαρητήρια σε όλους για την σκληρή δουλειά. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι «οι πελάτες δεν ήρθαν γιατί κάνουμε εκπτώσεις, αλλά γιατί έχουμε εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών, όπως αποδεικνύει και ο υψηλός δείκτης NPS – που αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία 6 χρόνια». Ήμασταν επίσης πολύ πετυχημένοι στη συγκράτηση των εξόδων, με πολύ καλό δείκτη εταιρικών κερδών, ενώ με στοχευμένες δράσεις θα πρέπει να εξισορροπήσουμε αυτό το θετικό αποτέλεσμα με τα λειτουργικά κόστη. Σχετικά με το ταξίδι στην Ολλανδία, 30 συνάδελφοι επισκέφθηκαν όλες τις εταιρίες του Ομίλου, εξερευνώντας μια αγορά πιο ώριμη και φιλική στις τεχνολογικές εξελίξεις και στην καινοτομία. «Θα αρχίσουμε να εφαρμόζουμε κάποιες καλές πρακτικές που είδαμε ήδη από φέτος, αλλά θα κάνουμε και μακροχρόνιες επενδύσεις», τόνισε.

Όσον αφορά την Έρευνα Γνώμης Προσωπικού, ο Κ. Καντώρος εστίασε στη συμμετοχή ρεκόρ του 93%, ενώ ανέφερε πως ζητούμενο παραμένει η αύξηση του ήδη υψηλού engagement score, το οποίο αποτελεί στοίχημα καθώς «θέλουμε να είμαστε μία εξαιρετική εταιρία και για αυτό πρέπει να έχουμε μια εξαιρετική σχέση και εξαιρετική σύνδεση». Το υψηλότερο σκορ κατέκτησε η πελατοκεντρικότητα και η ομαδική δουλειά, ενώ το χαμηλότερο το θέμα των αμοιβών και ο φόρτος της εργασίας. Ανέφερε πως ο φόρτος της εργασίας ήταν αναμενόμενος λόγω του ανοίγματος στην αγορά και πως μπορεί να διευθετηθεί με τον εκσυγχρονισμό και την απλοποίηση των διαδικασιών. Καθώς, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, «η Έρευνα Γνώμης γίνεται για να δίνουμε λύσεις και όχι για να πραγματοποιούμε μια απλή καταγραφή αυτών», αναμένονται οριζόντιες αυξήσεις τον προσεχή Μάιο, με σκοπό την κάλυψη μέρους των απωλειών λόγω πληθωρισμού, πέρα από τις αυξήσεις παραγωγικότητας. «Παράλληλα, το καλοκαίρι αναμένουμε μια μικρή αναδιοργάνωση της εταιρίας με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση του τρόπου εργασίας μας και συνεργαζόμαστε, με βάση αυτά που είδαμε και μάθαμε στην Ολλανδία, την Έρευνα Γνώμης και το ετήσιο Business Plan», ανέφερε.

Ακολούθησε ο χαιρετισμός του κ. Δενάρδου, Προέδρου του ΣΥ.Π.ΙΝ, και αμέσως μετά ακολούθησαν οι κληρώσεις των δώρων, από την Interamerican και κατόπιν από το ΣΥ.Π.ΙΝ.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε την λίστα με τους νικητές των κληρώσεων:

  • ΛΙΡΑ ΙΝΤ ΖΩΗΣ – ΓΑΛΑΝΗ ΜΑΡΙΑ
  • ΛΙΡΑ INSURANCE MARKET – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ
  • ΛΙΡΑ ΙΝΤΕΡΑΣΙΣΤΑΝΣ ΑΕΕ – ΠΡΟΜΠΟΝΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  • ΛΙΡΑ ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ – ΝΤΖΗΜΑ ΑΡΕΤΗ
  • €200 ΙΝΤ ΖΩΗΣ – ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
  • €200 ΙΝΤ ΖΩΗΣ – ΛΟΥΙΖΟΥ ΠΗΓΗ
  • €200 ΙΝΤ ΖΩΗΣ – ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ
  • €200 INSURANCE MARKET – ΔΗΜΑ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
  • €200 ΜΕΝΤΩΡ – ΤΣΙΤΣΙΚΑ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
  • €200 ΙΝΤ ΖΗΜΙΩΝ – ΚΟΥΜΠΗ ΒΕΝΕΤΙΑ
  • €200 ΙΝΤΕΡΑΣΣΙΣΤΑΝΣ ΟΔΙΚΗΣ – ΜΠΑΡΟΥΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
  • €200 ΙΝΤΕΡΑΣΣΙΣΤΑΝΣ ΟΔΙΚΗΣ – ΜΟΔΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  • €200 ΙΝΤΕΡΑΣΣΙΣΤΑΝΣ ΟΔΙΚΗΣ – ΠΑΣΧΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
  • €200 ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ – ΜΠΟΓΙΑΡΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
  • €200 ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ – ΓΚΟΓΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
  • €200 3RD PARTIES – ΦΙΛΗ ΕΛΕΝΑ

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με finger-food, socializing και ένα δώρο για όλους: ένα επαναχρησιμοποιούμενο μπουκάλι από βιώσιμα υλικά από την ομάδα Sustainability and Stakeholder Relations, στο πλαίσιο της μείωσης των αποβλήτων μας σαν εταιρία και της κατάργησης των πλαστικών μία χρήσης.

Τέλος θα θέλαμε να αναφέρουμε για ακόμα μια φορά πως η συμμετοχή σας ήταν σημαντική, για αυτό θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την παρουσία σας, είτε φυσική είτε ηλεκτρονική.