Με πολλαπλές βραβεύσεις κλείνει το 2022 για την στρατηγική του Health & Financial Future Tribe της Interamerican

Γράφει η Αίντα Σαρκισσιάν

Με σημαντικές βραβεύσεις έκλεισε το 2022 για το Health & Financial Future Tribe της Interamerican, έχοντας κατακτήσει 2 βραβεία στα Sales Excellence Awards 2022 (κατηγορία: Innovation in Sales / New – Alternative Sales Channel in Health Insurance & Sales through Internet e-Commerce in Health Insurance), 1 βραβείο στα Content Marketing Awards 2022 (κατηγορία: Best Content Marketing Program) και 2 βραβεία στα E-volution Awards 2023 (κατηγορίες: Best Email & Marketing Automation Strategy for Leads Nurturing in Health Insurance & Best Leads Generation Strategy in Health Insurance).

«Μετά την πανδημία, η ζήτηση για ασφάλεια υγείας φαίνεται να παρουσιάζει αυξητική τάση, με την συρρίκνωση του εισοδήματος των ανθρώπων, λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, να τους κάνει πιο συνειδητοποιημένους και επιλεκτικούς. Μέσω της Leads Generation & Nurturing στρατηγικής που υλοποιούμε ως Health & Financial Future Tribe απευθυνόμαστε σε αυτό το κοινό που για την επιλογή της κατάλληλης ασφάλισης υγείας, αναζητά ενδελεχώς και συγκρίνει τις επιλογές που έχει μέσα από πολλαπλές πηγές του διαδικτύου και των νέων μέσων. Επενδύοντας στοχευμένα σε επιλεγμένα digital media, επικοινωνούμε τα καινοτόμα ασφαλιστικά μας προϊόντα, τις πρωτοπόρες υπηρεσίες και τις άριστα εξοπλισμένες και στελεχωμένες ιδιόκτητες υποδομές υγείας μας, με στόχο την εκδήλωση ενδιαφέροντος για αγορά ασφάλισης υγείας και ζωής και τη διανομή των leads στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους μας. Έτσι, διευρύνουμε σημαντικά το πελατολόγιο των Ασφαλιστών μας, δίνοντας αξία στους Συνεργάτες μας.» δηλώνει η κα Νατάσα Σατερλή, Health & Financial Future Tribe Leader της Interamerican.

Η εξειδικευμένη ομάδα Onboarding Customers & Needs του Health & Financial Future Tribe του οργανισμού, που γεννήθηκε δυο χρόνια πριν με τον δομικό μετασχηματισμό της Interamerican σε agile οργανισμό, είναι επιφορτισμένη να ακούει ενεργά το κοινό, να εντοπίζει και να απαντά στις ανάγκες του με προτάσεις που προωθούν την υγεία και ευημερία του και μέσα από digital καμπάνιες που δημιουργούν και αποδίδουν αξία στους ανθρώπους, να δημιουργεί leads, με στόχο την ένταξη των ανθρώπων ως ασφαλισμένους υγείας και ζωής στην Interamerican.

«Στην Interamerican επενδύουμε με συνέπεια και στρατηγική σε ένα μοναδικό μοντέλο Δημιουργίας, Διανομής και Διαχείρισης Leads. Αξιοποιώντας τα κατάλληλα digital media και εργαλεία έχουμε καταφέρει να αναδείξουμε το Leads Generation ως ένα νέο κανάλι πώλησης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Υγείας της Interamerican, συνδυάζοντας τεχνικές Direct Πώλησης με Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Παράλληλα, έχουμε χτίσει ένα σημαντικό community, το οποίο εκπαιδεύουμε ενεργά και υπεύθυνα σε θέματα υγείας, ευζωίας και ασφάλισης, με στόχο να του εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη για αγορά ασφαλιστικού προϊόντος Υγείας μελλοντικά.» υπογραμμίζει η κα Ελένη Τριαντοπούλου, Product Owner του Squad Onboarding Customers & Needs και Senior Digital Marketer.

Η κα Ναστάζια Μουγκογιάννη, Digital Marketer του Squad Onboarding Customers & Needs, προσθέτει: «Μέσα από συνεχή παρουσία στα top performance κανάλια, με συνεχή παρακολούθηση και βελτιστοποιήσεις, αυξήσαμε σημαντικά τα αποτελέσματά μας σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά: Τα Health Sales Leads παρουσίασαν άνοδο κατά 65,75% σε σχέση με το 2021, με ταυτόχρονη μείωση του Cost Per Lead στο -6%. Παράλληλα, για το 2023, έχουν δρομολογηθεί επιπλέον ενέργειες και στρατηγικές προσέγγισης ενέργειες των δυνητικών πελατών, μέσω νεών τεχνολογιών και εργαλείων.»