Στρατηγική, παράδειγμα και αποτελέσματα

Οι corporate καμπάνιες της Interamerican στα social media υποστηρίζουν τη στρατηγική content marketing της εταιρείας μας, δημιουργώντας μία ενεργή κοινότητα followers στα social media και κτίζοντας σχέσεις αντοχής και εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους.

Γράφουν οι Δανάη Μακρή, Senior Content Marketer Μαρία Ξενοφώντος, Senior ( Digital) Marketer από την ομάδα Corporate Marketing

Στο σημερινό περιβάλλον τα social media έχουν ως κοινό το 72% του συνολικού πληθυσμού στην Ελλάδα. Αποτελούν έτσι σημαντικό κανάλι για το Zero Moment of truth – τη στιγμή που ο πελάτης ερευνά, εκτίθεται στο brand, κτίζει σχέση μαζί του και λαμβάνει την αγοραστική απόφαση, πριν γίνει μια αγορά. Κτίζοντας σταδιακά ένα community, τα brands ενθαρρύνουν τη συναισθηματική σύνδεση με το κοινό και τους πελάτες τους, αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη τόσο στη διεύρυνση όσο και στη διατήρηση του πελατολογίου τους.

Ως μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για την αύξηση του engagement του κοινού, την ανάπτυξη της παρουσίας του εκάστοτε brand και την αύξηση των πωλήσεων, το content marketing είναι μια κρίσιμη στρατηγική marketing για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Απαντά στις ερωτήσεις του κοινού και καλλιεργεί σχέσεις εμπιστοσύνης, εμπνέει, εκπαιδεύει, ενδυναμώνει, βοηθά στη λήψη των καλύτερων αποφάσεων. Στη σημερινή εποχή, οι πελάτες περιμένουν υψηλής ποιότητας, χρήσιμο περιεχόμενο, σε σταθερή βάση από τα αξιόπιστα brands.

Η στρατηγική content marketing της Interamerican υπάρχει από το 2018 και μπήκε σε νέα φάση μετά τον οργανωσιακό μετασχηματισμό, με αφορμή τη νέα στρατηγική επικοινωνίας που στόχο έχει να ανανεώσει το brand image της εταιρείας και να ενισχύσει περαιτέρω την ανάπτυξη των επί μέρους προϊοντικών γραμμών. Η Interamerican είναι ένα well established brand που συνδυάζει τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα με την καινοτομία και την πρωτοπορία. Γίνεται «μέρος της ζωής των ανθρώπων» καθημερινά.

Ακολουθώντας νέα social media guidelines, οι καμπάνιες αξιοποιούν το παραγόμενο υλικό της Interamerican, το οποίο προέρχεται από το σύνολο των γνώσεών μας εσωτερικά στον οργανισμό και μέσα από συνεργασίες με αξιόπιστους φορείς εξωτερικά. Θρέφουμε έτσι μία δυναμική on line κοινότητα για την Interamerican.

Οι πυλώνες επικοινωνίας μας εστιάζονται στην εμπιστοσύνη, τη φροντίδα και την πρόοδο. Μέσω του storytelling σε video, κείμενο και εικόνα, η στρατηγική περιεχομένου μας επικεντρώνεται θεματικά – πέρα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας – στην πρόληψη και την καθημερινή ευημερία, την καινοτομία και το employership. Σε αυτούς τους τομείς φιλοδοξούμε η Interamerican να αναγνωρίζεται ως thought leader.

Οι καμπάνιες μας συνήθως προωθούν περιεχόμενο που «ζει» στο blog Interamerican, εξυπηρετώντας τους στόχους του marketing – σύμφωνα με την καλύτερη performance των μέσων – και βέβαια υπηρετώντας τους ευρύτερους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας μας.

«Βρισκόμαστε σταθερά δίπλα στους πελάτες μας και το κοινό, με την πληροφορία που θέλουν να γνωρίζουν, τη στιγμή που το θέλουν. Με σταθερή λοιπόν παρουσία και περιεχόμενο μεγάλης αξίας, πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Πλέον οι άνθρωποι θέλουν και περιμένουν να ενημερωθούν από εμάς για μία σειρά σημαντικών θεμάτων. Έχουμε επιλέξει τους καλύτερους συνεργάτες εντός και εκτός Interamerican», λέει η Δανάη Μακρή.

Ειδικά ως προς τη δύναμη των δικών μας γνώσεων, η Μαρία Ξενοφώντος σχολιάζει « Οι αφηγήσεις των ανθρώπων μας μεταφέρουν αυτό που και εμείς οι ίδιοι εισπράττουμε στην καθημερινότητα μας μέσα από την επαφή με τους συναδέλφους μας αλλά και ως ασφαλισμένοι που κάνουμε χρήση των υπηρεσιών: τη φροντίδα, την υπέρβαση καθήκοντος, την ανάγκη να εξελισσόμαστε και να γινόμαστε καθημερινά καλύτεροι με επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών μας. Μέσα από τις ιστορίες το κοινό αντιλαμβάνεται την ουσία της δουλειάς μας και ως εκ τούτου παρατηρούμε ένα γνήσιο ενδιαφέρον και ένα σαφώς υψηλότερο και θετικό engagement».

Ένα best case

Ενδιαφέρον παράδειγμα της στρατηγικής μας στην πράξη ήταν η καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον τρόπο που μιλάμε για τον καρκίνο, με σκοπό να υποστηρίξουμε τους ασθενείς και τους οικείους τους. Το μήνυμα ήταν “Καρκίνος: μία λέξη που δεν πρέπει να φοβόμαστε». Ένα προωθητικό social media video με στόχο το traffic, στο Facebook, το Instagram και το LinkedIN, οδηγούσε σε ένα κεντρικό blog άρθρο που αφενός φιλοξενούσε 2 πρωτότυπα videos, με θέμα «Πώς επικοινωνούμε καλύτερα με ανθρώπους στο περιβάλλον μας που έχουν καρκίνο» και “Πώς να μιλήσουμε στα παιδιά μας για τη διάγνωση του καρκίνου” που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis. Αφετέρου το κεντρικό blog άρθρο περιελάμβανε ακόμα τα links για επιπλέον άρθρα που καλύπτουν σφαιρικά σημαντικές θεματικές γύρω από τον καρκίνο όπως, η πλήρης παρουσίαση της νόσου, το σύνολο των προληπτικών εξετάσεων, η ενδεδειγμένη διατροφή για την πρόληψη του καρκίνου και όλα όσα έχει να προσφέρει η ασφάλιση υγείας της Interamerican σε περίπτωση καρκίνου. Έτσι το κοινό μπορούσε να πραγματοποιήσει μία πλήρη περιήγηση σε όλη την απαραίτητη πληροφορία, ανάλογα με το βάθος που ενδιαφέρει τον καθένα. Όλο το περιεχόμενο παρήχθη εσωτερικά, επιτυγχάνοντας υψηλό engagement rate και το χαμηλότερο cost per view, με τους χρήστες να ποστάρουν θετικά μηνύματα.

Τι πετύχαμε στο πρώτο τρίμηνο του 2023

  • Οι καμπάνιες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξασφαλίζουν συνεχή παρουσία στο social media, με ισορροπημένο περιεχόμενο μεταξύ brand και προϊόντων/υπηρεσιών.
  • Αύξηση επισκεψιμότητας στο νέο website της Interamerican ( ενδεικτικά 1.4k+ visits)
  • Σημαντική βελτίωση στα οργανικά αποτελέσματα SEO (13,4 θέση κατά μέσο όρο, 6,4 CTR το 2022)
  • Αύξηση της κοινότητας Social Media. Ενδεικτικά +7% Linkedin, +4% Instagram
  • Διατηρούμε και ενισχύουμε την ηγετική μας θέση ως προς το μέγεθος της κοινότητας μας στο Linkedin