Η δημιουργία της διεθνούς ομάδας “Customer Journey” και η Ελληνική συμμετοχή

Η Achmea International διοργάνωσε με επιτυχία την εναρκτήρια εκδήλωση Talent Opco και δημιούργησε μία κοινότητα που μελετά το θέμα “ταξίδι του πελάτη”. Την Interamerican εκπροσώπησαν η Ματίνα Παπαιωάννου, Senior (Digital) Marketer και ο Νίκος Παπασταμόπουλος, (Digital) Marketer.

Content contributors: Anne Su Renout, Ματίνα Παπαϊωάννου, Νίκος Παπασταμόπουλος

Πρωταρχικός στόχος της εβδομάδας Talent Opco ήταν η προώθηση της παγκόσμιας συνδεσιμότητας μεταξύ των συναδέλφων και η διευκόλυνση της ανταλλαγής γνώσεων και βέλτιστων πρακτικών. Μέσω αυτής της εκδήλωσης, στόχος της ACHMEA ήταν η αξιοποίηση των συλλογικών ικανοτήτων ανθρώπων με διαφορετικές προσλαμβάνουσες και η ανάδειξή της μητρικής μας εταιρείας ως διεθνή οργανισμό που καθοδηγείται από εξαιρετικά άτομα που έχουν δεσμευτεί να επιφέρουν θετικές αλλαγές.

Το concept για την εκδήλωση επινοήθηκε και εκτελέστηκε από τους Jelle den Hollander και Martijn van den Heuvel. Με την υποστήριξη από τις ομάδες των Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis και των Opcos, δημιουργήθηκε ένα ολοκληρωμένο διήμερο πρόγραμμα στην Ολλανδία. Το πρόγραμμα περιελάμβανε παρουσιάσεις, διαδραστικά εργαστήρια και μελέτες περιπτώσεων σε θέματα όπως το cross-sell, η εξατομίκευση, η Generation Z, η οικονομική ευημερία και πολλά άλλα. Έτσι οι συμμετέχοντες «εξοπλίστηκαν» με πολύτιμες ιδέες και βέλτιστες πρακτικές για να εφαρμόσουν στις αντίστοιχες εταιρείες τους.

Επιπλέον, αυτή η εκδήλωση σηματοδότησε την αρχή του chapter “Ταξίδι του πελάτη” – μια κοινότητα όπου οι συμμετέχοντες μπορούν να συνδεθούν, να μοιραστούν γνώσεις, να οργανώσουν εκδηλώσεις και να βελτιώσουν αμοιβαία τις επιχειρηματικές τους πρακτικές. Οι ίδιοι οι συμμετέχοντες θα αναλάβουν τη διαμόρφωση αυτού του chapter, διασφαλίζοντας ότι ο σχεδιασμός του καλύπτει τις συγκεκριμένες ανάγκες τους και μεγιστοποιεί τα οφέλη τους.

Όπως αναφέρει η Ματίνα Παπαιωάννου, (Digital) Marketer – Senior, Customer engagement & experience Chapter – M&C Tribe, “ Τα πιο σημαντικά κέρδη από αυτό το πρόγραμμα ήταν η ευκαιρία που μας δόθηκε να γνωρίσουμε καλύτερα άλλες OpCos και κυρίως τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτές, να ανταλλάξουμε γνώσεις, εμπειρία και best practices σε θέματα που αντιμετωπίζουμε, αλλά και να αντλήσουμε έμπνευση για επόμενες ενέργειες. Η συνολική εμπειρία ήταν πολύ ευχάριστη, σε ένα πολύ καλό οργανωμένο ταξίδι, με μία πολύ ενδιαφέρουσα ομάδα ανθρώπων από OpCos σε Ολλανδία, Αυστραλία, Σλοβακία και Τουρκία».

Ο Νίκος Παπασταμόπουλος, (Digital) Marketer, Customer engagement & experience Chapter – M&C Tribe, «Είναι ωραίο να γνωρίζεις ανθρώπους από διαφορετικές χώρες, να βγαίνεις από το comfort zone σου και τη ρουτίνα της δουλειάς σου, να ανταλλάσσεις γνώση από τον τρόπο που δουλεύουν, να ανακαλύπτεις την κουλτούρα τους εντός και εκτός δουλειάς. Σε αυτό το πρώτο ταξίδι, το θέμα ήταν το Customer Journey. Η ομάδα αυτή θα συνεχίσει τη λειτουργία της με online meetings και κάποιο επόμενο ταξίδι στο μέλλον, με σκοπό να βρούμε και άλλες θεματικές που υπάρχει κοινό ενδιαφέρον για να ανακαλύψουμε».