3 νέοι συνάδελφοι μιλούν για το επάγγελμά τους και τις εντυπώσεις τους στην Interamerican

Ο οργανισμός μας εξελίσσεται και νέα πρόσωπα προστίθενται στην οικογένεια της Interamerican προκειμένου να στηρίξουν την αποστολή μας. Είναι βέβαιο πως θα συναντηθούμε στους διαδρόμους του κτιρίου μας ή και σε κοινά έργα. Μέχρι τότε, γνωρίστε τους εδώ! Αυτό το μήνα μιλούν η Νέλλη Κυνηγάκη, Sales Agency Recruiter, ο Δημήτρης Μουτάφης, Junior Underwriter στην ομάδα Corporate & Special Risks Solutions και ο Αναστάσης Μπερμπάτης, Employee Experience Specialist, ο οποίος επιπλέον επιμελείται αυτό το άρθρο.

Γράφει ο Τάσος Μπερμπάτης

Νέλλη Κυνηγάκη

Για την επαγγελματική της ταυτότητα

Ονομάζομαι Νέλλη Κυνηγάκη και ανήκω στην ομάδα της Interamerican από το Μάρτιο 2022 ως Sales Agency Recruiter.

Προέρχομαι από το Τραπεζικό χώρο όπου εργάστηκα για 20 χρόνια. Ξεκίνησα από Εγνατία Τράπεζα στη συνέχεια συγχωνευτήκαμε με την MARFIN μετονομάστηκε μετά από λίγα χρόνια σε Cyprus Popular Bank και το 2013 μας εξαγόρασε η Τράπεζα Πειραιώς.

Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα απασχολήθηκα σε διάφορες θέσεις εργασίας στο Τραπεζικό χώρο όπως, Γραμματέας Διοίκησης, Βοηθός Περιφερειακού, Στέλεχος Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Στέλεχος Οργάνωσης και Προώθησης Κατασχετηρίων και τα τελευταία χρόνια (8) ως Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών στο δίκτυο καταστημάτων με πρωταρχικό σκοπό τις πωλήσεις Τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων όπου πάντα ξεχώριζα για την επίτευξη των στόχων μου και αυτό οφείλονταν στην εμπιστοσύνη και την άριστη επικοινωνία που είχα αναπτύξει με τους πελάτες μου.

Για τον ρόλο της στην Interamerican

Ως Sales Agency Recruiter υπάγομαι στην ομάδα του Sales Agency με επικεφαλής τον κ. Μανώλη Κούτη. Η συγκεκριμένη θέση δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στο Sales Agency και δεν σας κρύβω ότι ο συγκεκριμένος λόγος με δελέασε σε μεγάλο βαθμό και ανυπομονούσα να επιλεχθώ για τις αρμοδιότητες της θέσης αυτής. Ήταν και είναι τεράστια πρόκληση για εμένα να μπορέσω να δοκιμάσω και να απογειώσω κάτι τόσο καινούριο.

Πιο συγκεκριμένα μερικές από τις αρμοδιότητες μου είναι:

  • Η εύρεση νέων Ασφαλιστικών Συμβούλων μέσω των Γραφείων Πωλήσεων ή μέσω του Ανταγωνισμού, με μοναδικό σκοπό την ανάπτυξη νέων ή υφιστάμενων γραφείων και τη διατήρηση της βιωσιμότητας τους.
  • Η εξέλιξη των υφιστάμενων Ασφαλιστικών Συμβούλων και των νέων σε ρόλο Manager δίνοντας τη δυνατότητα σε όποιον έχει φιλοδοξία, θέληση και πάθος να εξελίσσεται και να μπορεί να αναλάβει και χρέη Συντονιστή με τη πάροδο του χρόνου.
  • Η άπλετη υποστήριξη στα υφιστάμενα γραφεία πωλήσεων όπου πρέπει σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πωλήσεων να στηρίζουμε τους Συντονιστές, τους Unit Manager και τους Τeam Manager παρέχοντας τους κάθε δυνατή βοήθεια προκειμένου να πετύχουν το στόχο των στελεχώσεων που έχει οριστεί από την αρχή της χρονιάς.

Τι αγαπά περισσότερο στη δουλειά της

Για εμένα η επικοινωνία, η καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους, η προσφορά μου σε αυτούς, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μου. Ζω από την επικοινωνία και αναπνέω μέσα από αυτή. Είμαι τόσο χαρούμενη με τη νέα μου θέση γιατί κάνω ακριβώς αυτό που αγαπώ πολύ. Επικοινωνώ καθημερινά και ακατάπαυστα με τόσο κόσμο. Οι απαιτήσεις της θέσης μου είναι πολλές, το μυαλό πρέπει να είναι συγκεντρωμένο και ξεκάθαρο καθημερινά για να αφουγκράζομαι σκέψεις, προβληματισμούς, να παρέχω βοήθεια, γνώσεις και παρόλα αυτά αντί να με κουράζει αυτή η εναλλαγή προσώπων, εικόνων και διαλόγων, τις περισσότερες φορές με αναζωογονεί και με κάνει να συνεχίζω με τον ίδιο αστείρευτο ενθουσιασμό που ξεκίνησα.

Η γνώμη της για τον Οργανισμό

Η INTERAMERICAN ανέκαθεν στο μυαλό μου ήταν ο όμιλος που ήταν άμεσα συνυφασμένος με την Ασφαλιστική Αγορά.
Ως εργαζόμενη πλέον στον Όμιλο, οφείλω να ομολογήσω ότι νοιώθω πολύ τυχερή που βρίσκομαι σήμερα εδώ. Η κουλτούρα του Ομίλου είναι τόσο ανθρωποκεντρική και το DNA τόσο βαθιά ριζωμένο που αφομοιώνει αμέσως όποιον εισέρχεται μέσα σε αυτή.

Ως νέα συνάδελφος και σε θέση καινούργια για εμένα, δεν αισθάνθηκα στιγμή ότι είμαι μόνη μου σε όλο αυτό. Όλοι οι συνάδελφοι που ανήκουν στην ομάδα του Sales Agency και όχι μόνο, από τα υψηλότερα κλιμάκια μέχρι τα πιο χαμηλά , με βοήθησαν ο καθένας ξεχωριστά και τους ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου για τη στήριξη και τη καλή τους διάθεση. Ειλικρινά δεν είναι το σύνηθες στην Αγορά εργασίας, το αντίθετο θα έλεγα.

Τέλος το μόνο που θα ήθελα να πώ… PROUD2BEINTERAMERICAN

Δημήτρης Μουτάφης

Για την επαγγελματική του ταυτότητα

Γεια σας!!! Είμαι ο Δημήτρης Μουτάφης και βρίσκομαι στην Εταιρία εδώ και μερικούς μήνες. Με αφορμή το πρώτο μου πτυχίο, από το τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής, Πανεπιστημίου Πειραιώς, ξεκίνησα να εργάζομαι στην ασφαλιστική αγορά από το 2016. Παράλληλα, έχω αποκτήσει το σχετικό δίπλωμα από το ετήσιο πρόγραμμα του Ε.Ι.Α.Σ. και το τελευταίο έτος παρακολουθώ το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBA : Banking & Insurance του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.

Για τον ρόλο του στην Interamerican

Στην Ιντεραμέρικαν, εργάζομαι στην ομάδα Corporate & Special Risks Solutions, ως Junior Underwriter. Συγκεκριμένα, ασχολούμαι με τους Κλάδους Περιουσίας και Εγγυήσεων. Στους δύο κλάδους, η καθημερινότητα μου περιλαμβάνει την δημιουργία νέων προσφορών, καθώς και την διαχείριση υφιστάμενου χαρτοφυλακίου. Ωστόσο, τα tasks μου αναφορικά με τις Εγγυήσεις περιλαμβάνουν επιπλέον διάφορα νέα projects. Μερικά από αυτά είναι η δημιουργία αρχείων, που βοηθούν τόσο στην καταγραφή αλλά και στην αυτοματοποίηση διαδικασιών.

Τι αγαπά περισσότερο στη δουλειά του

O ρόλος του Underwriter, είναι πολυδιάστατος! Κάθε κίνδυνος είναι μια νέα πρόκληση, όπου θα πρέπει να κατανοηθεί το business, να αναγνωριστούν οι ανάγκες για ασφάλιση και να βρεθεί η χρυσή τομή των επιθυμιών του πελάτη με τις προτάσεις της εταιρίας μας. Παράλληλα, τρέχουν αρκετά projects, στα οποία δίνεται η δυνατότητα να λάβεις μέρος.

Η γνώμη του για τον Οργανισμό

Η Interamerican, εκτός της ασφαλιστικής αγοράς που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες, είναι ένα τρομερά αναγνωρίσιμο brand σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Το ανωτέρω, αποτελεί από μόνο του πόλο έλξης για κάθε εν δυνάμει επαγγελματία στο κομμάτι των ασφαλίσεων, αλλά δεν είναι το μοναδικό. Προσωπικά, θεωρώ τεράστιο πλεονέκτημα την ευκαιρία που δίνει η εταιρία για συνεχή εκπαίδευση. Η δική μου αρχή έγινε με την πρόσβαση στο LinkedIn Learning & ελπίζω σε νέες ευκαιρίες για μάθησης μέσω άλλων ινστιτούτων.

Αναστάσιος Μπερμπάτης

Για την επαγγελματική του ταυτότητα

Είμαι ο Αναστάσης Μπερμπάτης και είμαι η πιο πρόσφατη προσθήκη στην ομάδα του HR, στον ρόλο του Employee Experience Specialist. Τα τελευταία 7 χρόνια, ζούσα στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου εκεί ολοκλήρωσα τις σπουδές μου ενώ παράλληλα εργαζόμουν. Στο παρελθόν έχω εργαστεί σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους όπως οι Πωλήσεις, οι Δημόσιες Σχέσεις, η Εξυπηρέτηση Πελατών και το Ανθρώπινο Δυναμικό. Η εργασία σε διάφορες επιχειρήσεις και κλάδους, μου έδωσε μια λεπτομερή εικόνα για τον τρόπο λειτουργίας διαφορετικών οργανισμών και απέκτησα δεξιότητες που βοήθησαν στην επίτευξη των ακαδημαϊκών και επαγγελματικών μου στόχων. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Οργανωσιακή Ψυχολογία και μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (MBPsS). Οι άνθρωποι γύρω μου με χαρακτηρίζουν ως άνθρωπο με ισχυρή ενσυναίσθηση και εξαιρετικές επικοινωνιακές δυνατότητες.

Για τον ρόλο του στην Interamerican

Οι αρμοδιότητες μου περιλαμβάνουν την ενασχόληση με τις πιο παραδοσιακές διαδικασίες του HR αλλά και την βελτιστοποίηση του Employee Experience (EX). Η Interamerican, έχοντας ως επίκεντρο τους ανθρώπους της, δημιουργώντας τον συγκεκριμένο ρόλο, αποφάσισε να δώσει ακόμα περισσότερη έμφαση στις ανάγκες των εργαζομένων της, με σκοπό την έρευνα και βελτίωση των υπάρχουσων πρακτικών. Πιο συγκεκριμένα, ως EX ορίζεται το σύνολο των εμπειριών που αποκομίζει ένας εργαζόμενος ολιστικά από την εργασία του. Περιλαμβάνει όλα όσα βιώνει ο εργαζόμενος μέσα στο επαγγελματικό περιβάλλον του, από τη συμπεριφορά των ηγετικών στελεχών και τις σχέσεις με τους συναδέρφους, μέχρι το χώρο εργασίας και τη διαθέσιμη τεχνολογία. Το EX είναι ένα «εργασιακό» ταξίδι στο οποίο επιθυμούμε να αποκτήσουμε εμπειρίες που θα μας οδηγήσουν στον επόμενο προορισμό. Το «στοίχημα» είναι οι εμπειρίες αυτές να είναι εξαιρετικά θετικές και να μας κάνουν να θέλουμε να μοιραστούμε ό,τι βιώνουμε.

Πιο συγκεκριμένα μερικές από τις αρμοδιότητες μου είναι:

  • Συνεργασία με leaders και HR advisors για τον σχεδιασμό προγραμμάτων και σχεδίων δράσης με σκοπό την βελτιστοποίηση του EX
  • Υποστήριξη και υλοποίηση των Employee και Pulse Surveys
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση των εσωτερικών επικοινωνιών
  • Planning και υλοποίηση των εταιρικών εκδηλώσεων

Τι αγαπά περισσότερο στη δουλειά του

Στην δουλειά μου, μου αρέσει η ευελιξία και πως η κάθε μέρα είναι διαφορετική. Ο ρόλος μου συνδυάζει την πιο παραδοσιακή πλευρά του HR, μαζί με την δημιουργικότητα και την επικοινωνία. Επίσης βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον το να παρατηρώ τις υπάρχουσες διαδικασίες, εντοπίζοντας πιθανές ατέλειες, με σκοπό την βελτιστοποίηση τους. Με γεμίζει να βλέπω τον χώρο εργασίας μου να εξελίσσεται προς το καλύτερο, να προσαρμόζεται με ευελιξία στις προκλήσεις της εποχής και οι εργαζόμενοι να επωφελούνται από αυτές τις αλλαγές.

Η γνώμη του για τον Οργανισμό

Η Interamerican έχει μια ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά για πάνω από 50 χρόνια. Δεν νομίζω πως υπάρχει καταναλωτής στην ελληνική ασφαλιστική αγορά που δεν αναγνωρίζει το όνομα και το σήμα της Interamerican, που δεν έχει χρησιμοποιήσει κάποια από τις υπηρεσίες της. Έχοντας λοιπόν μια γενική ιδέα σχετικά με τον οργανισμό και καθώς ή εικόνα που έχουμε οι περισσότεροι για τον Ασφαλιστικό κλάδο είναι συγκεκριμένη, βλέποντας πια πως λειτουργεί ο οργανισμός εσωτερικά και συναντώντας και μιλώντας με τους εργαζόμενους, ανακάλυψα πως το περιβάλλον εργασίας αλλά και η οργανωτική δομή της εταιρίας είναι ανθρωποκεντρικά, αφήνοντας τις περιττές τυπικότητες στην άκρη. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για εμένα, καθώς σε ένα καινοτόμο περιβάλλον, όπου υπάρχει ελευθερία, οι ιδέες διαχέονται πιο άμεσα και η φωνή του κάθε εργαζομένου, από τον πιο junior, στον πιο senior, μπορεί να ακουστεί.