Διακριθήκαμε στα Mobile Excellence Awards και στα E-volution Awards

Με δύο Gold βραβεία διακρίθηκε η Interamerican στα Mobile Excellence Awards για τις καινοτόμες εφαρμογές και τις βέλτιστες πρακτικές που δημιούργησε στο φάσμα του mobile business. Η επιτυχία συνεχίστηκε και στα E–volution Awards, με ένα Silver και ένα Bronze βραβείο για την αποτελεσματική Leads Generation στρατηγική της Interamerican.

Γράφει η Αίντα Σαρκίσσιαν

Στα Mobile Excellence Awards, η πρώτη βράβευση αφορά στο Medi ON, που ξεχώρισε στην κατηγορία Health/Fitness/Nutrition. Το app ελέγχου συμπτωμάτων που επιπλέον δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους μας να λάβουν ιατρικές συμβουλές και να βρουν στην περιοχή τους τον κατάλληλο Γιατρό ή Διαγνωστικό Κέντρο, συμβεβλημένο με το Δίκτυο Υγείας της Interamerican, ξεχώρισε για την καινοτομία του. Η δεύτερη βράβευση έγινε στην κατηγορία Mobile Customer Engagement & Personalized Services για το πρόγραμμα Smart Drive της Anytime, η οποία επιβραβεύει τους ασφαλισμένους οδηγούς που τηρούν τους κανόνες οδικής ασφάλειας και ανάλογα με το σκορ τους, που διαμορφώνεται κατά τη διάρκεια της διαδρομής, κερδίζουν έκπτωση στην ανανέωση του συμβολαίου τους και έπαθλα σε διαγωνισμούς. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο νέο σύστημα επιβράβευσης «Smart Points», με το οποίο, σε κάθε ασφαλή διαδρομή συγκεντρώνουν Smart Points, εξαργυρώνοντάς τους σε εκπτωτικά κουπόνια ή/και κάνοντας δωρεές σε ΜΚΟ της επιλογής τους.

Η επιβράβευση της Interamerican για τις καινοτομίες που παράγει και στο mobile business αγγίζοντας τομείς που συνδέονται άμεσα με τον σύγχρονο τρόπο ζωής, αποτελεί το επιστέγασμα για την ουσιαστική συνεισφορά της στην καθημερινότητα όλων.

Στα E-volution Awards, η Interamerican επιβραβεύθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία Best Email & Marketing Automation Strategy for Leads Nurturing in Health Insurance, ως αναγνώριση της συνεπούς επένδυσης και της επιτυχημένης στρατηγικής της στο χτίσιμο ενός μοναδικού μοντέλου δημιουργίας, διανομής και διαχείρισης Leads, αλλά και της δημιουργίας σημαντικής κοινότητας γύρω από την Υγεία, η οποία αποτελείται από εν δυνάμει πελάτες, και ενισχύει περαιτέρω τη Leads Generation στρατηγική της εταιρίας. Το Bronze βραβείο που απέσπασε η Interamerican στην κατηγορία Best Leads Generation Strategy in Health Insurance, αναγνωρίζει το γεγονός ότι αξιοποιούνται τα ψηφιακά μέσα με τον κατάλληλο τρόπο, αναδεικνύοντας το Leads Generation ως ένα εν δυνάμει νέο κανάλι πώλησης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας, το οποίο συνδυάζει Direct Πώληση με Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.