Overview στα αποτελέσματα των ερευνών brand evaluation

Οι έρευνες brand evaluation για την Interamerican και την Anytime καταδεικνύουν τη δύναμη των δύο brands. Σε αυτό το άρθρο θα διαβάσετε βασικά metrics των ερευνών που μπορούν να αποτελέσουν πηγή υπερηφάνειας για τη δουλειά όλων μας.

Τον μήνα που φεύγει, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας Brand Evaluation για τα Brands της Interamerican και του ανταγωνισμού σε συνεργασία με την Metronanalysis. Τα αποτελέσματα δικαιώνουν τη δουλειά όλων μας καθώς η Ιnteramerican είναι κορυφαίο brand της ασφαλιστικής αγοράς και το 2022, ενώ η Anytime είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης του digital insurance.

Όσον αφορά στην Interamerican, το brand βρέθηκε στην κορυφαία θέση αναγνωρισιμότητας στο σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς για το 2022. Τόσο από πλευράς αυθόρμητης αναγνωρισιμότητας (spontaneous awareness), όσο και σε ότι αφορά την αυθόρμητη πρώτη στη σειρά αναφορά ενός brand (top of mind awareness) με ποσοστά 56% και 20% αντίστοιχα, ξεπέρασε πάνω από όλους τους ανταγωνιστές της!

Σημειώνεται ότι ο δείκτης της αυθόρμητης αναγνώρισης θεωρείται ο σημαντικότερος από πλευράς βαρύτητας στο «ταξίδι» ενός πελάτη όταν ξεκινάει την επιλογή μιας ασφαλιστικής εταιρίας και με δεδομένο ότι μπορεί να θυμάται το πολύ 3 περίπου μάρκες. Aποτελεί την αναγκαία συνθήκη για κάθε πώληση!

Επίσης η Interamerican,στο συνδυαστικό δείκτη ισχύος ενός brand (brand dominance),βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση με 59%, με την Εθνική να ακολουθεί στο 51% και όλες τις άλλες ασφαλιστικές της αγοράς να βρίσκονται κάτω από τον «πήχη» του 50%!

Οι πρωτιές της Interamerican συνεχίζονται και σε άλλους τομείς που σχετίζονται με την ευρύτερη εικόνα του brand, όπως πόσο ξεκάθαροι είναι οι όροι της στα συμβόλαια της, πόσο κοινωνικά ευαίσθητη εταιρία είναι κλπ. Είναι φανερό ότι η τοποθέτηση της Interamerican στην αγορά, είναι μοναδική και ζηλευτή από ανταγωνιστές αλλά και από εταιρίες οποιουδήποτε κλάδου. Το όνομα Interamerican είναι «συνώνυμο» και ταυτίζεται με την ιδιωτική ασφάλιση στη χώρα μας. Ένα brand που συνδέεται με την ηγεσία στο χώρο, την ισχυρή και υγιή οικονομική θέση, την αξιοπιστία, την καινοτομία την πελατοκεντρικότητα και την κοινωνική ευαισθησία.

Την ίδια στιγμή και για μια ακόμη χρονιά, το brand Anytime βρέθηκε στην κορυφή του online insurance της χώρας μας, βάσει της ετήσιας έρευνας της MetronAnalysis. Tόσο στην αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα (spontaneous awareness) όσο και στην πρώτη αυθόρμητη αναφορά μάρκας (top of mind spontaneous awareness) to Αnytime βρίσκεται στην πρώτη θέση ακολουθώντας τις απαντήσεις των συμμετεχόντων. Επίσης η Αnytime για μια ακόμη χρονιά αποτελεί το πρώτο ασφαλιστικό brand που αναγνωρίζεται ως το πιο προβεβλημένο και διαφημισμένο, με την επόμενη ανταγωνίστρια εταιρία (Εθνική) να ακολουθεί 12 μονάδες χαμηλότερα. Η Anytime στο χώρο του digital insurance είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς!