Απαντούν οι 5 account managers μας

Ο Γιώργος Γάκης, ο Λουκάς Γερασίμου, ο Διονύσης Φίλης, ο Βαγγέλης Καζάκης και η Νέλη Κυνηγάκη μιλούν για τις ανάγκες που καλύπτουν, για τη στρατηγική και τις προτεραιότητες της Interamerican όσον αφορά το δίκτυο agency, αλλά και τον δικό τους ρόλο σε αυτό το εγχείρημα. Αναδημοσιεύουμε τη συζήτηση από το περιοδικό «Ασφαλιστική Αγορά».

Ο Γιώργος Γάκης, ο Λουκάς Γερασίμου και ο Διονύσης Φίλης δουλεύουν με το εταιρικό δίκτυο της Interamerican, από διάφορες θέσεις, πάνω από 15 χρόνια. Ο Βαγγέλης Καζάκης και η Νέλη Κυνηγάκη εντάχθηκαν πρόσφατα στην ομάδα, προκειμένου να ενισχύσουν περαιτέρω τις προσπάθειες ανάπτυξης του agency. Καθένας τους είναι υπεύθυνος για συγκεκριμένο αριθμό γραφείων, από τα 31 που διαθέτει συνολικά η Interamerican, ενώ η Νέλη Κυνηγάκη έχει αναλάβει να υποστηρίξει το σύνολο των γραφείων πωλήσεων, στην προσπάθεια της στελέχωσης με νέους συνεργάτες. Οι 5 τους είναι οι άνθρωποι της εταιρείας που βλέπουν και ακούν πιο συχνά οι συνεργάτες των Γραφείων Πωλήσεων.

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που χρειάζονται για να πετύχουν τους στόχους τους είναι η ικανότητα και η διάθεση επικοινωνίας καθώς και η ενσυναίσθηση, γιατί όπως υπογραμμίζει ο Διονύσης Φίλης: «Πρέπει να σεβαστούμε το γεγονός ότι οι συνεργάτες μας βιοπορίζονται από αυτό το επάγγελμα, την ώρα που φροντίζουμε να τηρηθούν οι κατευθυντήριες γραμμές της εταιρείας».

Αν δεν έχεις κάνει τη δουλειά του ασφαλιστικού συμβούλου πώς μπορείς “να μπεις στα παπούτσια του”; Για τον Λουκά Γερασίμου, η εμπειρία που αποκτάς σε μία θέση πάντα μπορεί να φανεί χρήσιμη στην επόμενη θέση που θα αναλάβεις. Ο ίδιος ξεκίνησε την καριέρα του στην Interamerican ως εκπαιδευτής πριν 25 χρόνια, έμεινε στο Μarketing για 12 χρόνια και τα τελευταία 6 βρίσκεται στη Δ/νση Πωλήσεων. «Παλιότερα, που επιτρεπόταν από το θεσμικό πλαίσιο οι υπάλληλοι των ασφαλιστικών εταιρειών να κάνουν ασφάλειες, είχα ασχοληθεί, για να ενισχύσω το εισόδημά μου, αλλά κυρίως για να μπορώ να ταυτιστώ με τους εκπαιδευομένους μου. Μετά, ως διοικητικός διευθυντής στο γραφείο του Αμαρουσίου, κάποια απογεύματα συνόδευα συνεργάτες στα ραντεβού τους, προκειμένου να παρακολουθώ τη διαδικασία από κοντά, να αντιλαμβάνομαι καλύτερα τις δυσκολίες και να μπορώ να τις μεταφέρω στις διοικητικές συναντήσεις».

Σ’ ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η ενσυναίσθηση, η διάθεση για επικοινωνία, η εμπειρία των account managers και το σωστό πλάνο δουλειάς, αρκούν για να πετύχουν να κινητοποιήσουν και να στηρίξουν τους συνεργάτες τους και, τελικά, να έχουν την απόδοση και το αποτέλεσμα που απαιτείται; «Προφανώς και υπάρχουν πολλά εργαλεία, ειδικά σε αυτή την εταιρεία, που μας βοηθάνε να κάνουμε τη δουλειά μας καλύτερα», απαντά ο Βαγγέλης Καζάκης, ο οποίος επίσης ξεκίνησε από τα Αμοιβαία Κεφάλαια της Interamerican το 1999, βρέθηκε για μια δεκαετία περίπου σε άλλη εταιρεία, για να επιστρέψει ως Sales Account Manager τον Απρίλιο του 2022. «Το κυριότερο είναι ότι έχουμε πρόσβαση σε μία μεγάλη βάση δεδομένων, με πληροφορίες που μας επιτρέπουν να έχουμε μία ολοκληρωμένη εικόνα για τους συνεργάτες μας. Οπότε, κάθε φορά που μιλάμε είτε με τους επικεφαλής των γραφείων είτε με τους συνεργάτες μεμονωμένα, μπορούμε να κάνουμε μία προσωποποιημένη ανάλυση της δουλειάς τους και των παραγωγικών ή ποιοτικών προβλημάτων, που έχουμε εντοπίσει, και να τους προτείνουμε κάποιες διορθωτικές ενέργειες.

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη εδώ: